Ε&Α

Η πλευρά της τεχνολογίας σχεδιασμού Η τελειοποίηση και κατασκευή των add­on μονάδες είναι λίγο σαν το βυθισμένο τμήμα του παγόβουνου. Η μονάδα TuningBox® Έρευνας & Ανάπτυξης αναγνωρίζεται παγκοσμίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δουλεύουμε βασισμένοι σε σύμβαση υπεργολαβίας για τον συντονισμό επίδοσης, καθώς και για ορισμένα εργοστάσια. Για να συνοψίσουμε, η ανάπτυξη της add­on μονάδα ήταν ο καρπός όλης αυτής της εμπειρίας, και αυτό είναι που μας φέρνει σε θέση να απογειώσουμε την έννοια της add­on μονάδας. Όλο αυτό, απαιτεί υψηλής ποιότητας μηχανές κατασκευής και εξοπλισμό της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας σχεδιασμού.

Σκεφτείτε:
Είμαστε ίσως οι μόνοι που έχουν δύο συστήματα ισχύος στο Βέλγιο και ενδεχομένως σε όλη την Ευρώπη.

Bosch FLA 206 

  • 4 x 4 σύστημα ισχύος. 
  • Δέχεται κινητήρες μέχρι 700 ίππους. 
  • Αυτό το σύστημα είναι ιδανικό για τη διέλευση μέσω των standard αυτοκινήτων παραγωγής.

MAHA LPS 3000 

  • 4x4 σύστημα ισχύος, ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας.  
  • Απόκτηση δεδομένων πραγματοποιείται απευθείας από το σύστημα διάγνωσης (OBD). 
  • Συγχρονισμένο σύστημα, ειδικά σχεδιασμένο για την έρευνα. 
  • Φυσητήρας (σύστημα ψύξης του κινητήρα) προσαρμοσμένος για δοκιμές μεγάλης διάρκειας οδήγησης. 
  • Δέχεται κινητήρες έως 1.200 ίππους. 
  • Αυτός το σύστημα έχει προσαρμοστεί ιδιαίτερα για την έρευνα, το πέρασμα των οχημάτων GT και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Εξειδικευμένες μονάδες 

Ακριβώς όπως και οι κύριοι συντονιστές απόδοσης, το TuningBox® έχει μονάδες. Κάθε μία έχει το δικό της ειδικό σκοπό και είναι απαραίτητη για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των κινητήρων. Έτσι μπορούμε να παραθέσουμε τη μηχανική, ηλεκτρονική και μετρολογική μονάδα. Αυτές οι μονάδες είναι, βασικά, αφιερωμένες στην έρευνα και την τελειοποίηση των προσδοκιών των πελατών. Συχνά, είναι Βέλγικοι συντονιστές επίδοσης, αλλά λιγότερες φορές και από το εξωτερικό.

Εργαστήρια

Τα δύο εργαστήρια TuningBox® είναι αφιερωμένη κυρίως στην εμπειρική έρευνα: 
Το πρώτο εργαστήριο χρησιμοποιείται κυρίως για την έρευνα που συνδέεται με την αύξηση της ισχύος σε κινητήρες turbo, και πιο συγκεκριμένα σε βενζινοκίνητους turbo κινητήρες. Ο στόχος είναι να θεσπιστούν οι κανόνες που πρέπει να τηρούνται προκειμένου να βελτιστοποιηθεί αυτή η αύξηση ισχύος, χωρίς καμία βλάβη στους μηχανισμούς.

Η έρευνα στο δεύτερο εργαστήριο αποβλέπει περισσότερο στη βελτίωση της κατανάλωσης. Για άλλη μια φορά, πολλοί χρονιστές απόδοσης βασίζονται στα αποτελέσματα της έρευνας αυτής για να συντονίσουν το αυτοκίνητό τους. Από καιρό σε καιρό, είναι αυτοί οι οποίοι πλησιάζουν το TuningBox® για να μελετήσουν ορισμένες συγκεκριμένα στάδια της προσαρμογής. Η ακριβής φύση αυτής της έρευνας θα παραμείνειεμπιστευτική.

Στόλος αυτοκινήτων

Ξεκινώντας από το σημείο "Γιατί να έχει τα λιγότερα, ενώ μπορείς να έχεις περισσότερα;". Το TuningBox® έχει αποκτήσει εξαιρετικά αυτοκίνητα για την έρευνά του. Μόλις ολοκληρωθούν τα διάφορετικά σημεία ειδικού ελέγχου, μπορεί να προσαρμοστεί στα πιο συνηθισμένα αυτοκίνητα.

Porsche GT2 3.6L bi turbo

  • Η BHP αυξήθηκε από 462 ­­σε 540 
  • Η ροπή αυξήθηκε από 620 Nm σε 710 Nm

Porsche Cayenne 4.5L V8 bi turbo 

  • Η BHP αυξήθηκε από 521 ­­σε 600
  • Η ροπή αυξήθηκε από 720 Nm σε 860 Nm

Audi RS6 5.0L V10 bi turbo 

  • Η BHP αυξήθηκε από 580 ­­> 730
  • Η ροπή αυξήθηκε από 650 Nm σε 860 Nm

Audi TTRS 2.5L 5 cyl.

  • Η BHP αυξήθηκε από 340­­>430 
  • Η ροπή αυξήθηκε από 400 Nm σε 510 Nm

Porsche Panamera 4.8L V8 bi turbo|

  •  Η BHP αυξήθηκε από 500­­>610 
  • Η ροπή αυξήθηκε από 700 Nm σε 840 Nm